Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Za zapisanie się do newslettera otrzymasz aż 12 punktów
Pytania i odpowiedzi

KIEDY NIE PŁACĘ ZA PRZESYŁKĘ?

Koszt wysyłki zamówienia ponosi zawsze Sprzedający. Kupujący ma przesyłkę GRATISOWĄ niezależnie od wielkości zakupów oraz miejsca wysyłki zamówienia.

Niektórzy sobie pomyślą iż koszt wysyłki doliczamy do wartości produktu, będą w błędzie. Możemy sobie pozwolić na opłacenie wysyłki ponieważ kupujemy bezpośrednio od producentów tak duże ilości iż dostajemy duże rabaty i dzięki temu stać nas abyśmy z własnej prowizji mogli opłacić wysyłkę zamówienia.

 

KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIENIE?                                   

Maksymalny czas dostarczenia zamówionego produktu to od 5 do 45 dni roboczych liczonych od daty złożenia zamówienia ( zamówienie złożone do godz. 16:00, powyżej tej godz. za datę złożenia zamówienia uważa się dzień następny). Okres jest dlatego tak długi ponieważ produkty wysyłane są bezpośrednio od producentów którzy mają swoje firmy w Chinach, Hong Kongu, Singapurze czy na Tajwanie. Dzięki takiemu rozwiązaniu koszt produktu jest bardzo konkurencyjny, omijamy całkowicie hurtownie oraz sklepu których marża powiększyła by cenę końcową produktu.

 

CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO, ŻEBY ZROBIĆ U WAS ZAKUPY?

NIE musisz posiadać u nas konta aby dokonać zakupów, ale dzięki rejestracji w naszym sklepie zyskujesz  liczne korzyści np. możliwość śledzenia realizacji Twojego zamówienia, otrzymania punktów za dokonane zakupy ( szczegóły poniżej)

 

CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?

Niestety prowadzimy na razie tylko sprzedaż wysyłkową

 

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TEN PRODUKT?

Byłaś w aptece i kupiłaś znany z reklamy telewizyjnej krem. Otrzymałaś informację o jego konsystencji, kolorze i przeznaczeniu. Nic poza opakowaniem z etykietą nie widzisz. Po otwarciu pojemnika czujesz, że zapach się nie podoba, konsystencja nie taka jak się spodziewałaś. Czy aptekarz przyjmie Twoje argumenty, używany krem i odda pieniądze? Możliwe, że w niewielkim procencie klientów takie coś się udaje, ale z pewnością nie w każdym przypadku żeby nie powiedzieć że wcale. Pozostaje jeszcze jedno pytanie – kto w tym momencie zapłaci za Twój dojazd samochodem, autobusem do apteki? Za stracony w tym celu czas?

ALLEBAJERY dba o to by dostarczyć jak najwięcej informacji o swoich produktach. Udostępniamy dokładne zdjęcia i szczegółowe opisy całej oferty, zawierając informacje na temat: materiału wykonania, koloru, rozmiaru itp.

Nasz personel dokłada wszelkich starań aby zapewnić profesjonalną obsługę klienta i dostarczyć pełne wsparcie. Klienci doceniają to zaangażowanie i rzetelność obsługi, co potwierdzają w swoich opiniach na stronach produktów.


Odpowiadając wiec na pytanie.
Tak, możesz zwrócić towar nieużywany (masz na to 14 dni) lub uszkodzony mechanicznie w transporcie (należy spisać protokół szkody w obecności doręczającego kuriera). Również taki, który posiada wady ukryte.

Nie przyjmujemy reklamacji związanych z kolorem, konsystencją lub zapachem - każdy produkt został rzetelnie i szczegółowo opisany i sfotografowany aby dostarczyć Ci wszelkich możliwych informacji na jego temat.

 

Punkty lojalnościowe za zakupu, co to jest. 

Wszystko co powinniście wiedzieć na temat programu lojalnościowego. znajdziecie TUTAJ 

 

Newsletter

Za zapisanie się do newslettera każdy otrzymuje jednorazowo 12 punktów lojalnościowych, warunkiem  otrzymania punktów jest zarejestrowanie sie w sklepie. Newslettery wysyłane są maksymalnie 2 razy w tygodniu.

 

Aby zapobiec nieprzyjemnym dla obu stron sytuacjom proponujemy kilka zasad:

  • Dokładnie przeczytaj opis produktu i opinie klientów, którzy już go kupili.
  • W sprawach niejasnych dla Ciebie napisz do nas (allebajery@gmail.coml)
  • Przemyśl swoje zakupy i upewnij się co do zawartości koszyka.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl