Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Za zapisanie się do newslettera otrzymasz aż 12 punktów
Bestsellery
Zwroty, reklamacje, naprawy gwarancyjne

ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. Poz 827), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie
      14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

Należy wypełnić formularz i odesłać nam go wraz z niechcianym towarem. Brak tego dokumentu uniemożliwi zwrot pieniędzy na konto bankowe Kupującego. Koszt wysyłki niechcianego produktu ponosi kupujący.   Formularz można pobrać TUTAJ

Adres do wysyłki zwrotów  w Polsce:

Dariusz Adamczyk

skr. pocztowa 37

94-015 Łódź 40
 

 

Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

REKLAMACJE - NAPRAWY GWARANCYJNE:

Towar  reklamowany proszę odesłać na adres przyjmowania reklamacji  w Polsce:

Dariusz Adamczyk

skr. pocztowa 37

94-015 Łódź 40

 

Nr zamówienia który państwo otrzymali podczas dokonania zakupów jest przez nas traktowany jako "karta gwarancyjna" ważna przez okres trwania gwarancji.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi Kupujący , jeśli reklamacja była zasadna sprzedający zwraca koszt wysyłki na podane przez klienta konto nie więcej jednak jak 13 zł (wysyłka pocztą polską, przesyłka ekonomiczna do 5kg),   koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi Właściciel pod warunkiem iż reklamacja gwarancyjna była uzasadniona, jeśli NIE koszt ponownej wysyłki produktu ponosi kupujący. 

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt . Formularz gwarancyjny można pobrac TUTAJ

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości paczki koniecznie należy  spisać protokół w obecności kuriera który ten dokument musi podpisać. Pismo należy dołączyć do uszkodzonego przedmiotu.

Urządzenie należy dostarczyć czyste.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl